Tillbaka till nutiden, kanske.

Har nu legat sjuk snart en vecka, börjar va rätt less på de så jag tror jag ska bestämma mig för å va frisk snart.
De fina med att va sjuk är att jag får va hemma med lilla Vanessa, hon har en förmåga att pigga upp den som är mest nere hon, en liten kram, ett leende, ja alla dom där småsakerna gör att man blir lite friskare.


Sen har Mli varit en stjärna och tagit hand om mig, stackars 5-åriga sjuklingen Krister. ;)

Men nu börjar de som sagt klia i fingrarna, vill ut ur huset å göra nåt vettig, t ex köra nå lass me min nya fina skotare! :)

Men först bara måste jag se klart första avsnittet av Big Brother....eller måste ja de? Ja faktiskt, lite kul är de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0