Roligt ju

Fick ett riktigt roligt avslut på veckan faktiskt. Är på jobbet, de flyter på och funkar riktigt bra, så kommer markägaren och han från skogsägarna som köpt avverkningen och surrar en stund. Sen ringer han som är ansvarig på kontoret i Skellefteå och säger att dom båda två ringt enkom för att skryta upp mig och dom andra förarna för att gallringen ser så bra ut. De gjorde lixom att man åkte hem med ett leende på läpparna.

Imorrn har jag och Mli varit tillsammans i 4 år, helt sanslöst vad tiden går fort. De är min tur att komma på nåt mysigt å göra denna speciella dag, men jag har inte kommit på ett skit. Hoppas de löser sig imorrn.

Sitter och försöker hålla mig vaken nu, måste ju vända på dygnet sådär lagom så man orkar med eftermiddag nästa vecka, men inte för mycke så man sover bort all ledig tid. Svårt de där.

Kommentarer
Postat av: Samuel

Sitter här och myser när jag ser att du kommit igång med företagandet.



Är övertygad om att det kommer att gå strålande för dig, även om det kommer ett och annat haveri :)

2009-11-07 @ 19:13:57
URL: http://varodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0