jobbjobbjobb

Har just kommit hem från en rätt produktiv dag. Maskinen har gått riktigt bra sen jag började köra på egen hand. (Peppar peppar ta i trä) Borde inte säga så, maskinen hör ofta ens tankar, även på mycket långt håll.

Nu ska jag ta helg ända till på Söndag.

Helgen ska tillbringas i Vallen där det utlovats kräftskiva på Lördag. Huvva så gott de ska bli.

Jag har insett att jag inte tackat dom sluga kvinnorna som överaskade mig och Peder förra helgen.
Mycket lyckat måste jag säga, och de är inte lönt att försöka säga nåt annat än att vi blev grundlurade.
Nåt som var lite kryddan på moset var att David och Denice tagit sig ända till Villvattne för att fira lilla mig.
Däremot är jag inte riktigt säker på vilken användning jag ska ha av deras present. Fick nämligen ett par gåstavar, ja e ju inte direkt känd för att vara en flitig promenerare. Tror de får bli Mlis 23 års present -hihi-

Måste hålla med Mli om att de är riktigt skönt att liggga i sängen och skriva ett inlägg.
Kommer däremot kännas lite knäppt när man kan sitta i kojan mitt ute i skogen och skriva, men de innebär ju att ni troligen kommer se mer än ett inlägg i halvåret hädanefter.

Nej, nu ska jag lägga mig och sova, får väl se när jag blir väckt av nån som ska ringa och vilja nåt.

Susslilull

Kommentarer
Postat av: Denice

Glad att du uppskattade våran närvaro!! de va riktigt trevligt o hoppas vi kan träffas om inte allt för länge igen! Du, man kan alltid BÖRJA att bli en flitig promenerare;) Sköt om er så får ni ta o hälsa på snart i gamm-boden!! kram kram

2009-10-04 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0