Jägarna

Nu har jag då till sist sett filmen Jägarna. Nu behöver inte alla förfäras och skriva kommentarer i stil med "HUR KAN DU HA MISSAT DEN????!!!!" Jag har helt enkelt inte sett den. Riktigt bra film, började fundera på hur Stockholmarnas syn på Norrlänningar såg ut när dom sett den här filmen. Gick deras fördomar från att vi rider på isbjörnar till att vi är galna mördare som våldtar thailändare och skjuter bärplockare? Nej, jag måste nog ta detta i egna händer och göra en film om "The crazy uteliv in Norrland", men å andra sidan gör ju Norrlands Guld reklamen ett bra arbete med det.



Kommentarer
Postat av: Sheriffen

HUR KAN DU HA MISSAT DEN????!!!!

2009-05-18 @ 20:23:44
URL: http://denbraigabloggen.blogg.se/
Postat av: Ingreed

Hurkan du missat den, jag menar jag har inte sett den men du har ju varit naturbrukare ;)

2009-05-21 @ 21:43:15
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0