Välkommen!

Tanken med den här bloggen är att jag ska printa ner alla tankar och funderingar som finns inom mig. Dessa tankar brukar oftast dyka upp när jag jobbar, sitter då oftast och lyssnar på radio, och där diskuterar dom både seriösa och mindre seriösa saker. Allt jag skriver kommer självfallet ha en humoristisk och sarkastisk ton. Kommer i framtiden även ha olika ämnen som t ex "dagens roliga historia" och sådana saker, men det kommer jag inte kunna börja med föränn 15 Februari när vi får in bredband i lägenheten, väl mött tills dess!

En liten fräckis att skratta åt:

Det var tre pojkar som dikuterade vems mamma som kunde ta störst sak i munnen:
- Min mamma har så stor mun att hon kan få in en hel banan i munnen
- Jo, men min mamma kan då få in en hel gurka i munnen
- Visst, men min mamma är ändå värst, jag hörde henne med pappa i sovrummet igår kväll, då sa hon "släck lampan så tar jag den i munnen" och den lampan är inte liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0