Lite om mig

ALLMÄNT
Namn: Krister
Bor: Alldeles strax i Boliden
Boende: I en 2:a
Född: 23 September 1987 på Skellefteå BB
Civilstatus: Inte singel sen 15 månader tillbaka
Husdjur: 2 katter, tess och puss
Jobb: Kör skotare
Skostorlek: 46
Familjerna: min sambo mli och katterna, sen bor mamma, pappa och mina två syskon utanför Byske
Stjärntecken: Ibland Jungfru, ibland Våg

ONÖDIGT VETANDE
Drycken: öl
Maten: De Mli lagar, ev tre rätters på pompei
Färgen: hmm...jag gillar alla färger:P
Godiset: de där crisp dumle godiset man köper på lösvikt
3 saker jag gillar: mli, kissarna, volvon
3 saker jag inte gillar: Söndagar, dålig lön och vinter utan snö
Rädslor: är vansinnigt höjdrädd
Min käraste ägodel: volvon
Vill jag ha i present: en folkracebil
Filmen: she´s the man
Resemålet: Venedig
Drömmen: skrapa ihop pengar till att köra folkrace
Boken: isfolket
Tändande: När mli pussar mig sådär konstigt i nacken:)
Avtändande: pappersarbete
Jag beundrar: Mli för att hon står ut med mig







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0