Eskimåer.

För ett par veckor sen slog en tanke mig som är ganska intressant, men framförallt väldigt sjuk. Vi vet ju alla hur en eskimå puss ser ut, man gnuggar varanras näsor mot varandra och det är ju som vi alla vet väldigt gulligt. Sen när man börjar tänka efter, när dom hånglar då? Jag menar när vi "vanliga" människor pussas så är det ju ytligt, läppar mot läppar och när vi hånglar så möts tungorna med varandra. Innebär det då att eskimåerna ska försöka stoppa in näsan i motpartens näsa? Det tycker jag ska vara ganska komplicerat.
En ännu mer absurd tanke är då såklart hur dom har oralsex, där får nu låta fantasin flöda själva för jag tänker inte gå in på detajer i den frågan. Nu vet jag att jag är en väldigt sjuk männsiska som inte behåller en sån här tanke för mig själv, men jag tycker de va en ganska kul tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0