listor och mera listor

Namn: Krister
Födelsedag: 23 Sept
Mobilsignal: Jonny Söderström specialsignal -ler-
Syskon: 2 styckna
Längd: I runda slängar 1.90
Idol: min räserkisse
Mamma kallar mig för: Krister?
Stjärntecken: Våg eller jungfru, beror på i vilken tidning man tittar
Ögonfärg: Bleu
Semesterorten of my dreams: Har redan varit på ett av dom, Skottland 

Jag är kär i: Min lilla Mli
Mina djur: Tess, Puss & Gucci. Gucci söker dock nytt hem
Gör i min ensamhet: Jobbar
Jag har hånglat med: Tjejer
Coca-Cola eller Pepsi: Cola
Samlar på: Erfarenheter
Om min drömkille/tjej vore ett djur: En liten mus (internskämt oss emellan -haha-)
Favorithelgsyssla: Ha kul
Om jag vann 1 miljon skulle jag: Bli väldigt glad
Om jag vore en björn skulle jag: Kramas -hihi-
Det pinsammaste jag gjort: OJ, vad har jag inte gjort?
Maträtt: Har precis som alla andra en förkärlek till tacos
Film: Kommer aldrig kunna svara ärligt på denna fråga
Låt: just nu, Fall out boy - Thanks for the memories
Klädmärke: Blåkläder -hahaha-
Lag: Svenska simlandslaget
Årstid: Alla utom vår och höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0