Jag är beroende, okej? En lista!!

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Min lilla Mli
Såg dig gråta: Troligen så var de Mli
Fick dig att gråta: De var i allafall nära när medarbetare Conny tragiskt omkom i en motorcykelolycka
Fick dig att skratta: -hehe- Såg nyss Hitch så de blir Will Smith
Du gick på bio med: David, Denice och Mli
Du gick på stan med: Gå på stan?
Skickade ett e-mail till dig: Nåt jävla reklam mail
Skickade ett sms till dig: David


HAR DU NÅGONSIN:
Bråkat med ditt husdjur: OJA!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Inte som jag minns

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: oj, svår fråga, att nå den radikala botten så till den milda grad att man inte längre har nånstans att ta vägen
Vart vill du gifta dig: Jag tycker inte det är frågan om var utan med vem
Vem hatar du verkligen: hmm...kan inte komma på nån så här på rak arm
Varit kär: Varit, är och kommer fortafarande vara imorn -ler-
Har du ett jobb: Jag har till och med turen att trivas med mitt jobb
Gillar du att ha folk omkring dig: Absolut
Är du ett hälsofreak: Snarare sportfreak, tyvärr mer och mer freak framför TV-sporten
Är du ensam nu: Inte mycke

FAVORIT:
Rum i huset: Dom rum där det finns nånstans att lägga sig ner och sova
Typ av musik: Allt som inkluderar elgitarr och trummor
Parfym: Parfym, de är sånt där myggstift va?
Dricka: Plytande saker
Godis: Sött, surt och salt!
Tidning: Uti vår hage och Hälge
Film: Många olika i olika genrer
Skådis: Gillar Nocolas Cage
Djur: Katter

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nope
Köpt någonting: Lite mat
Varit sjuk: Räknas kärlekskrank -haha-
Sjungit: Alltid i bilen
Sagt "Jag älskar dej": Jodå
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ehm, skumm fråga, mycket skumm fråga
Träffat någon ny: Kassörskan på Ica?
Saknat någon: mjae
Kramat någon: jodååååå
Kysst någon: Jag gör de hela dan varje dag -hihi-
Ätit: Kyckling och räkmackor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0