En till lista från min CrazyHappy

bakgrunden
  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
    Mli har lagt in blogg.se
  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
    Mli har lagt in den här också, men den är ganska kul -hihi-




  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
    Jag har min alldeles egna lilla älskling -hihi-. Jättefin bild.

  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
    Jag ser Kapellgatan, och gatan ovanför, och om man tittar riktigt noga kan man se baksidan på Ica också.

  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?
    hmmm, total tystnad?

Musik

  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
    De va en väldigt bra fråga, man kan väl säga aktuell musik, just nu typ Fall out boy och Linkin Parks nya.

  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren?
    Ojoj, då va de hårdrock för hela slanten, man kunde variera med skatepunk och vanlig punk ibland -haha-

  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
    Sånt där snabbprata helvete
  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live. 
    Iron Maiden, Sonata arctica, Falconer, Judas priest och Axel rudi pell

  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
    Jag har halva skidlandslaget från gammla tider, typ Torgny Mogren, Per Elofsson, Magdalena Forsberg osv. Annars har jag väl inte engagerat mig särskilt mycket i just autografjagande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0