End del å ta igen

Nu börjar det vara dags att ta igen några månaders uteblivna fräckisar, vet dock inte om jag har så många på lager.

Vad är det för liket på en struts?
svar: båda benen är lika långa, särskilt de vänstra

Dagen då den lilla hönan agda tappade alla sina fjädrar sa hon:
- Vilken tur att jag numrerat dom ifall detta skulle hända

Det här hände på den tiden då det fortfarande fanns storkar i Skåne.
Lille Pelle var 5 år och kom från Stockholm och var på besök hos sin farbror som bodde på söderslätt. En dag kom storken och byggde bo, Pelle frågade ivrigt sin farbror:
- Vad är det?
- Det är en stork, en sån där som kommer med små barn
- Åh sjutton, pippar ni inte i Skåne?



Jag ligger här i min säng och tänker på natten som varit.
Jag känner en oemotstådnlig lust att krama dig.
Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme.
Det som hände mellan oss i natt finns i mina tankar.
Du la dig på min nakna kropp, hungrigt sög du mig tills jag somnade av utmattning.
Det enda som fanns kvar av dig var minnet och fläckarna på lakanet.
Nu i natt väntar jag på dig, klarvaken och förberedd,
din satans myggjävel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0