Lista

10 FAVORITER
Färg:
Glatt
Mat: De jag och Mli lagar
Band: Iron Maiden
Film: Vet inte
Bok: Sagan om Isfolket - Satans fotspår
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Melon
Tid på dygnet: Läggdags (då får jag kramas med Mli)

- 9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör: 
Pömsig 
Smak: Vatten
Kläder: Endast en morgonrock
Bakgrund: Mli
Nagellack: INGET!
Tid: 21:57
Omgivning: Vardagsrum 
Irritationsobjekt: Att semlan tog slut så fort

- 8 SAKER DU SKA GÖRA INNAN DU DÖR:
Äga en P1800
*  Åka till Scottland igen
*  Åka till Disneyworld i Florida
*  Ta lastbilskort
*  Skaffa barn
*  Gifta mig
*  Läsa alla Sagan om Isfolket böcker minst en gång
*  Vinna mer än 500 kr på lotto

-7 JA OCH NEJ FRÅGOR
Har du en spelkonsoll (tex. nintendo) :
Ja
Stylar du håret dagligen: Nej
Har du körkort: Ja
Drömmer du ofta på natten: Nej
Är du fingerfärdig: Ja
Har du något husdjur: Ja
Pratar du i telefonen mer än 2 h om dagen: Nej

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Har aldrig "dejtat".
Brutit mot lagen: Mmm...
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja de har jag
Varit med på TV: Jajjemen...jag var sminkad till clown -haha- Va på cirkusskola i 4:an
Kysst någon du inte känner: Joo

-5 SEX & SAMLEVNADSFRÅGOR
Sover du ofta naken:
Ja, frihetskänsla
Hur var din första kyss: minns inte...
Vilken är den mest udda plats du haft sex på: I en fullsatt liggvagn på tåg
Blir du fyllekåt: Absolutift definift
Kan du snacka sex med någon av dina föräldrar: Njaaa....

-4 ALKOHOLHALTIGA DRYCKER
Öl:
Falcon Bayerskt och Mariestads
Sprit: Aivy
Cider: Aquatini - Melon Rush
Drink: Frida Special på Olles -haha-


- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Mli, David och Tomaz 
Du tycker om: Jag vill inte välja bara 3!
Du inte gillar: Pernilla Wahlgren, Ronald McDonald & Pernilla Wahlgren

- 2 VAL
Kaffe eller te:
Kaffe
Vår eller höst: Höst

- 1 I DITT HJÄRTA
Min Mli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0