Gav mig en funderare.

Alla dessa plastikoperationer sprider sig som pesten runt om i världen, snart har alla fått en ny näsa eller större bröst, snart går vi väl omkring med snoppar i pannan. Problemet är att man ibland får svårt att hitta argument för varför man inte ska göra de. Men idag fick jag slutligen höra det ultimata argumentet till varför man inte ska lägga sig under kniven.

Jag satt på jobbet och lyssnade på radio, dom diskuterade runt plastiskoperaationer om risker och hur folk med psykiska problem gör de för att må bättre. Men så ringde de in en jävligt klok tjej, hon sa mämligen så här. -tänk dig att du opererar om din potatisnäsa och gör den till en fin lagom spetsig lagom rak och lagom stor näsa. Då kommer du vara nöjd ända till dina kommande barn blir 16 och den tjejen/killen har fått den där "potatisgenen" och undrar hur de kan komma sig att alla i släkten har den näsan och inte just du, Hur bra mår då ditt barn efter du har sagt att du opererat om näsan? Jag skulle i allafall känna nåt i stil med: om mamma/pappa inte vill ha potatisnäsa, då ska minsann inte jag ha de heller!

tänk på de du


Kommentarer
Postat av: Mli

Haha snoppar i pannan :P

2007-08-13 @ 22:20:09
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0