Festivalsommaren 2007

Här kommer en liten summering av vad jag varit med om i sommar.

Hultsfred

Mitt första Hultsfred. Dom säger att det var en flopp men jag hade i allafall väldigt trevligt. Vi höll igång dagarna tre och såg Ozzy och Korn. Träffade väldigt många både kloka och dumma personer. Vi var tältgrannar med ett gäng Falkenbergare som var helt galet roliga.

Åsele

Var en mycket rolig och mycket dyr helg, lyckades kröka bort bilnyckeln första kvällen vilket till slut resulterade att jag var tvungen koppla ur larmet på verkstad. Men i övrigt hade vi väldigt kul, en kompis till mig däckade medans han sprang vilket kan vara en kort förklaring på det totala alkoholintaget under helgen.
-haha-

Pdol

Lite synd på de dåliga vädret men som alltid väldigt trevligt. Var bara där en kväll.

Matfesten

Mycke trevligt, drack öl på Fredan och va chaufför på Lördan. Hade väldigt trevligt båda kvällarna. Bra drag och god mat. Kan inte hitta nåt att klaga på. En lika stor succé som förra året. Kommer denna fest ersätta stadsfesten tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0