Livet tog över

För er som inte vet vad som hänt typ senaste året så kommer här en liten uppdatering av läget:

Först och främst har ultraljudet här nedanför konstigt nog resulterat i en bebis. Hennes fullständiga namn är Världens finaste Vanessa. Hon fyllde fem stora månader igår och mår alldeles prima :)


Springer gåstol järnet! :)




Sen har jag och Mli köpt vårt första hus som vi med hjälp av familj och vänner lyckats renovera under en intensiv 3 månaders period i somras.


Dessvärre ser inte gården ut som den gör här, dränerade kåken i somaras så de är mest jord och sten nu :S




Senaste grejjen är att jag har köpt mig en skotare. Så nu försöker man få en bra balans mellan jobb och familj vilket inte är så lätt alla gånger. Som tur är har jag en som hjälper mig på jobbet, de är nån tokig människa som heter Åsa som gör de, vet inte om nån hört talas om henne. :P


Om man tittar riktigt noga så är jag med på bilden :P


De va en snabb uppdatering av vad som hänt sista tiden och kanske också en förklaring till varför jag skrivit så otroooooligt mycke.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0