Jag är mätt

Så har vi då ätit kräftor idag. Precis hur gott som helst. Åt för ett rätt bra tag sen ändå, men jag är fortfarande jättemätt. Så mätt att jag nu knappt kan röra mig. Vi sitter här, vi som i jag, Mli och Linda och småfiser kräftor och ser marley and me. Linda håller på att göra en något försenad efterätt nu som jag inte vet hur nån av oss ska kunna äta.

Jag har nu lovat er och mig själv att jag ska skriva oftare, hoppas att jag kan hålla de löftet.
De är ju ändå rätt kul att skriva, så länge man faktiskt har nåt att skriva.
För de mesta har ju bara jobb att skriva om, men jag ska försöka vara lite mer fantasifull än så.

Nä, nu ska vi fortsätta se filmen. Har sett en timme ungefär och den är ritigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0