Dags igen

Känns som de börjar bli rutin de här med att skriva ett inlägg innan man somnar. Men jag hinner banne mig inte med nåt annat.

Har varit hektiskt nu ett par dagar. Alla nya ikea grejjer, en bil som krånglar plus att man ska hinna med jobbet med allt vad de innebär. Så nu ska jag ta en välbehövlig sovmorron imorrn. Lägenheten kommer däremot bli hur fin som helst bara man får sin stora ända ur den lilla vagnen och gör de klart nån gång.

Syster ska visst envisas med att fylla år på Fredag, vad ska man ge henne då? Jag är nog världens sämsta "komma på bra presenter att ge" människa. Senaste tiden har jag gett bort typ trisslotter, men hur kul är de? Måste nog göra de enda rätta och låta Mli komma på nåt bra.

Nä, nu somnar mina ögon här ja måste sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0