Seeeeeeent inlägg.

Har så dåligt samvete över att jag aldrig skriver, alla ni tiotals läsare måste ju va jättearga på mig.
Har dock visat sig att de här med företagande inte ger en så mycke fritid, så jag försöker göra nåt bättre av min lilla fritid än att sitta och skriva om mitt företag hela tiden. -hehe-

Blev en riktig filmkväll ikväll. Först va vi (Mli, Linda, Vanessa, Danni och jag själv)  och såg "New moon". Inte så imponerad faktiskt. Kändes ganska enformig på nåt konstigt vis. Men man får ändå ge den godkänt, sevärd helt enkelt.

Efter new moon åkte vi till Mikke och Maria. Där hamnade vi framför "Fyra bröllop och en begravning".
Den är däremot riktigt skojjig, en klassiker.

När vi kom från dom fastnade jag framför "Night at the rocksbury". Är ju helt enkelt sjuk den filmen.
Man måste bara älska Will ferell.

Så de blev riktigt sent ikväll, men nu är de ändå dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0