Jag är knäpp

Ibland måste man inse att man är lite knäpp. När jag kom hem idag gick jag och la mig och sov,
vilket givetvis resulterar i att jag inte kan sova nu trots att klockan närmar sig 02:30.

Har annars haft en mysig kväll med tacos och Let´s dance. Tycker de är lite facinerande att Magnus Samuelson, trots sin kroppshydda lyckas se så graciös ut. Med träning skulle jag aldrig ha en chans mot honom så varför försöka?
Nej jag får hålla mig till min skidåkning, blir en sväng imrogon om vädret tillåter.

Men nu börjar de faktiskt vara dags att gå och lägga sig, är ju skidåkning på tv imorrn, eller ja, idag,
och de får man ju inte missa.

Kommentarer
Postat av: Mli

Sötnos :)

Med lite träning skulle nog även du kunna dansa, kanske inte lika bra men nästan ;)

2009-03-11 @ 01:57:13
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0