Jag är inte smart

Jag har ingen fantasi, vill verkligen skriva nåt roligt eller intressant, men eftersomjag inte är smart så blir de inget av de.
Vi ska gå och handla middag nu, undrar vad de kan bli idag? Kanske lax, kanske kyckling, kanske nudlar för mig, vem vet?
Sen ska vi försöka hitta på nåt roligt, vilket troligen kommer sluta i canasta eller nåt sånt. Canasta är kul, men de kan ju va kul å göra NÅT annat NÅN gång!

Jaja, de löser sig säkert.

Undra om nån e sugen på å bowla. Troligen inte, bara jag som är de jämt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nåh krister. en liten myra viskade i mitt öra att du var med på någon slags lista? har du fått hundra tusen nya besökare=P

2009-03-26 @ 19:11:16
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0