Lista lista lista

1. Vilken svordom använder du mest?
Jäklar
2. Hur många resväskor äger du?
En grå, gammal, luggsliten luffarväska
3. Var köper du dina matvaror ifrån?
Mataffären
4. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta eller va med. Det beror på. Om det är fest eller festival är jag gärna med på bild.
5. Vilken var den senaste filmen du såg?
Matrix
6. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Omlackering till bilen och en P1800
7. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har ingen cd spelare
8. När var senast någon stötte på dig?
På badet. HJÄLP!
9. Vad åt du till middag senast?
Stek med potatis hos päronen, (utan gele :( )
10 Använder du huvtröjor?
Nothing else matters

11.Har du problem med höger och vänster?

Inte direkt
12. Vilken är din favoritkarusell på ett nöjesfält?
Berg- och dalbana
13. Tittade du på tecknat när du var liten?
Nej min pappa slog mig då -ler-
14. Äger du några popband t-shirts?
Haha, nej!
15. När flög du senast?
År 2003 mellan GBG och Glasgow 
16. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
3
17. Läser du för skojs skull?
Joo, varför skulle man annars läsa?
18. Pratar du några andra språk?
Änglish
19. Diskar du din egen disk?
Nej det gör diskmaskinen
20. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär
21. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Kanske i ögonbrynet någon dag
22. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja
23. Vad har du med dig in på bion?
Papperskasse och väldigt hög hatt -hehe-
24. Vad har du för väder?
Vårväder i Norrland
25. Gillar du att flyga?
Joo men jag vågar inte titta ner
26. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Snäll, humoristisk, omtänksam m.m
27. När sov du senast på golvet?
Det ska jag göra inatt
28. Vilken är din favorit drink?
Något med laktris
29. Gillar du din boende-situation?
Jodå
30. Vilken är din mammas hemstad?
Umeå
31. Din pappas hemstad?
Byske
32. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Sova?
33. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nästan
34. Vilken är din favoritfrukt?
Svårt...kanske mandarin på konserv -mmmm-
35. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, men Mli gör
36. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20
37. Tror du på liv på andra planeter?
Jo jag gör nog de
38. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag är ju Gud! -hihi-
39. Vad var det senaste du åt?
En delikatoboll
40. Gillar du senap?
Ja
41. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Nu ska jag träna skiten ur mig tills det är över
42. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
I helvete. ALDRIG!
43. Har du någonsin köpt något från Tradera, vad var det senaste i så fall?
Nej tror inte de
44. Tycker du om att krama folk?
Ja
45. Äger du en digitalkamera?
Negativ...t (HAHA HUMOR)
46. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Björn Dahlie
47. Tycker du att du är attraktiv?
Bara i badbyxor -haha-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0