Jag gillar listor

oftast på tallriken: Föda!
bästa klubben: relativt oerfaren på de området
då vet jag att jag är kär: pirrigt -hihi-
detta gör jag när jag är ledsen: gråter?
bästa presenten jag fått: Oj, ehm, inegen aning
älskar att ge bort: presenter
jag spelar: dataspel och tv-spel
dagens lögn: jag tar 500 kg i bänkpress -haha-
ditt rum är: har lägenhet, men där trivs jag
din hobby: djuriska beteenden -haha- ja e störd
vad är det för veckodag? Söndag
vad åt du senast: Fläskfille
vem fick du mail av senast: tradera
vem fick du sms av senast: Mli
senaste bussresa: Boliden - Skellefteå
manchester eller jeans: jeans
sover du naken: ganska ofta
vad gör du när du inte kan sova: läser
hur många dagar i veckan går du på fest: Typ 1
favoritfilm: den där bra -ler-
spelar du i ett aktivt band: nope men har gjort
hade du kunnat tänka dig att bli polis: njae
vem får dig att må dåligt: Har sagt de förut, säger de igen, pernilla walgren
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Det finns ju en som inte vet vad punkt är
är du ett intellektuellt geni: japp, men jag är duktig på att dölja de
blandar du svenska med engelska när du skriver: sometimes händer it -hihi-
vad gör du om tio år: vovve, villa, volvo?
vilken är din favoritpaj? blåbär
vad äter du helst till middag? meat
vem lagar din mat? Både jag och Mli
varför är du inte vegan? Man kan ju inte leva utan kött, de kallas kretslopp
vad heter dina husdjur? Tess och Puss
hur många skor har du? typ 4
vad har du på dig just nu? morgonrock
vad har du för frisyr? rufs
hur många timmar sov du inatt? ca 8
hur många timmar brukar du sova per natt? Typ 8
vad vill du ha på smörgåstårtan? RÄKOR!!!
vad dricker du helst till maten? Mineralvatten
vad dricker du helst på fest? öl
vad åt du till frukost? steg upp för sent för frukost
hur många cigg har du rökt idag? antalet är noll
vad jobbar du med? skotarförare
har du skrivit någon egen låt? jodå
vem hånglade du senast med? Finns bara en: MLI
vem saknar du? Familjen litegrann
är du pinsam på fyllan? Ibland
vad stog det i den senaste smset du fick? Okej, alskar dig min ängel
vem var det ifrån? Mli
skriver du dagbok? Har ju bloggen
vilken färg har du på dina underkläder just nu? Svarta
vad gjorde du sönder senast? Räknas de att låset i bilen hakade upp sig? -ler-
har du blivit hotad på telefon? Jo, fegt
vad är det sämsta med p-piller? Låt oss säga biverkningar
vad var det senaste du köpte? Fetaost och en cola
vad har du dåligt samvete för? Att ja e så förgjordat otränad
vem kramade du senast? Mli
vad är du beroende av? Kramas med Mli
är du sexuellt frustrerad? Inte de inte
har du duschat idag? Nope, man jag ska, jag lovar
vem vet mest om dej? Troligen Mli
vad luktar det just nu? kallt -ler- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0