Tillbaka i rampljuset!

Nu börjar sommaren vara över,man har börjat jobba igen och allt går tillbaka till det normala. Det har över lag varit en ganska bra och på många sätt annorlunda sommar. Jag har jobbat i Småland med stormfälld skog. Det var en bra erfarenhet på många sätt. Dels var det ett bra sätt att utvecklas i mitt yrke och man fick prova på nåt lite annorlunda. Sen på de rent personlig planet känns det som att jag blev lite mer världsvan. Jag menar jag hade aldrig flygit själv på egen hand tidigare, än mindre hade jag kört bil själv i en så sor stad. Ärligt talat hade jag väl aldrig tillbringat direkt nån tid söderöver. Till slut var det väl till och med jag som hade ansvaret för hela härligheten där nere.


Sen fick jag ju möjlighet att åka på Hultsfredsfestivalen också. Det var också en speciell upplevelse. Jag menar det är ju inte alla i Sverige som har sett Ozzy. Sen att man orkar hålla igång en tredagars på ölfronten fortfarande är ju också ganska facinerande.


Nackdelen är däremot att jag inte kunnat tillbringa så mycke tid med mitt lilla liv där hemma. Har knappt fått chansen att skämma bort min älskling. Sen har jag ju inte fått träffa dom små kissebäbisarna så mycke som jag hade velat heller. Dom är å söta -ler-.


Nu har vi i allafall köpt en ny dator så nu är jag tillbaka i cyberspace och allt går tillbaka till de normala.


Vi ses när vinden mojnat och solen skiner igen -skrattar-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0