Efter det seriösa är jag mig själv

Efter föregående väldigt seriösa inlägg måste jag ju komma på nåt kul och småelakt, så jag tänkte helt enkelt lägga in lite nedsättande saker om kvinnor-hihi-

Han:
- Vart ska de fina benen gå?
Hon:
- Hem, om ingenting kommer mellan!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Några saker som ingen kvinna kommer att säga eller någonsin har sagt.

  • Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt? Jag är trött på att bara vara vänner...
  • Låt du bara toalettringen vara uppe, det är lättare för mig att duscha då.
  • Jag tycker håriga häckar är riktigt sexigt.
  • Wow, lukta på den, du!
  • Snälla, släng inte den där gamla t-shirten, hålen i armhålan är bara för söta.
  • Den här diamanten är alldeles för stor!
  • ...och på smekmånaden ska vi åka och fiska i Arjeplog!
  • Wow, den är verkligen 14 tum!
  • Får den här klänningen min rumpa att se liten ut?
  • Jag har fel, du måste ha rätt igen.
  • Vad säger du? Är det vår bröllopsdag idag?
  • Är det samtalet till mig? Säg att jag inte är här!
  • Jag struntar i om det är rea! 1500:- för en klänning från Armani är helt enkelt för mycket!
  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Nu tänkte jag sjuka ända ner till min nuvå i humor. Att skratta åt detta är fullständigt valfritt.



    Du är ute och går iklädd en hatt. Plötsligt
    blåser hatten iväg och hamnar i en å.
    Då säger du

    Men ÅÅÅÅ!!!



    Din kompis blir trött på dig för att du drar en massa ordvitsar
    hela tiden och hotar med att kasta dig i sjön.
    Då säger du

    Gör du det, så blir jag sjövild!



    Du är en gul banan och är ute och går med din kompis
    som är en grön banan. Plötsligt springer kompisen iväg
    och gömmer sig för att sedan hoppa fram och skrika BU!
    Då säger du

    Fan, vad du är omogen!



    Du är en grön banan och är ute och går med din kompis
    som är en gul banan. Plötsligt fäller kompisen dig.
    Då säger du

    Moget?



    Du är ute och går längs hamnen och får syn på en man
    som ligger i vattnet och ropar ?Help! Help!?.
    Då säger du

    Här har vi en som talar engelska flytande!


    Din fysiklärare går igenom en laboration där
    ni ska mäta spänningen i en elektrisk krets.
    Då säger du

    Vad spännande!



    Du ska skriva en labbrapport om ett experiment,
    men har tappat bort alla mätvärden.
    Då säger du

    Det här känns ju värdelöst!



    Din klass har fått en ny utbytesstudent från Cork
    på Irland. Din kompis undrar hur han verkar.
    Då säger du

    Han är helt Cork...ad!


    Din kompis från Kina säger att hon känner sig sömnig.
    Då säger du

    Då är det bäst att du går och kinesar!



    Du och din kompis är ute och går på stan.Din kompis
    får syn på att museet har en ny konstutställning.
    Då säger du

    Vad konstigt!



    Du har börjat jobba som lokförare. Din kompis undrar hur jobbet går.
    Då säger du

    Jo tack, det går som på räls!



    Du ska korka upp en flaska vin, men korken fastnar.
    Din kompis försöker pilla ut den, men misslyckas
    och korken trillar ner i vinet.
    Då säger du

    Det där var korkat!


    Din kompis pratar om sitt nya band.
    Du undrar vad de spelar för musik
    Kompisen berättar att det är jazz.
    Då säger du

    Jazz?å!



    Du kommer till en fest med ett rostat bröd runt halsen. Folk undrar varför.
    Då säger du

    Jag är ju toastmaster!



    Du är ute och åker bil med din kompis Axel.
    Plötsligt trampar han gasen i botten och
    börjar köra mycket snabbare.
    Då säger du

    Wow, vilken Axel?eration!



    Du somnar på en fest och när du vaknar sitter du fasttejpad på en stol.
    Då säger du

    Nu sitter jag i klistret!



    Din starke kompis lyfter upp dig och ställer dig på ett bord.
    Då säger du

    När är jag helt ställd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0